bellastyle

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

webbar med ´carro:)

Av bella fan:) - 21 december 2012 19:12

hej sitter och webbar med carro på skype:) dena bloggen handlar om bella thoner men också mycket mer:) men a.. äntligen jullov längtar sönder till julafton:)♥ för det är så mysigt när man vaknar på morgonen och bara ropar ut nu är det jul!!!!!!!!!! sen med den goda julmaten och kalle anka och så:)  men paketen längtar man ju mäst till och jag vet så dom sista min på kalle anka då sitter man och det pirrar i hela magen på en och dirket när det är slut spriger man till granen och känker på paketen sen river man upp  paket och antigen blir man överlyckljig eller utråkad !! hehe men får alltid det jag vill+lite till har räknat mina paket och det är 18 paket och jag vet i några dom jag vet är: ipad sims 3 någon ting lilla hår fräg man kan ta i topparna  mobil skal:) och ja lite sont:) roligta saker:)  längtar sönder m,en god jul och gott nyt år/merry christmas and happy new year½!  

 
 
Anonym

Anonym

21 december 2012 19:35

Hej. Super fin blogg. är du säker på att det är 18 paket? + hur gammal är du? svara på båda frågorna i ett svar tack så blir jag jätte lycklig, om du svarar kommer det vara den bästa julklapp i år ♥ :) //// Johanna

http://hemligt

bella fan:)

21 december 2012 19:39

säker säker för dubbel dubbel kolla 11 om en månad 12

 
Ingen bild

Anonym

21 december 2012 19:45

Hej, igen...... jag skrev ju att det var den bästa jul klappen, jag lovar, för jag kommer få 2 paket o jag vet vad det är i dom: en kort lek och i den andra ett par strumpor. Tack du har gjort min jul 700 gånger roligare, tack, tack, tack. Jag älskar dig. jag tycker att du dansar på bra ( ser på shejkit up (stav) ) bella, jag tycker att du är mycket bätre en zendya!!!! bella, du är min IDOL :) jag har okså orange hår, innan hadde jag svart men jag färgade det för dig, du är min stjärna, jag fösöker klä mig som du , sminka mig som du o bete mig som du, fast det funkar ju inte så bra när man är en annan person :'( ♥ :) ///// Johanna ♥

bella fan:)

21 december 2012 19:50

tack så mycket i love you to hoppas att du kommer fortsätta följa mig♥ och så ha en trevlig jul johanna:) och gott nytt år

 
Ingen bild

Johanna

21 december 2012 19:56

Tack så mycket, du ska inte fatta hur glad jag är just nu!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☻☻☻☻☻☺☺☺

bella fan:)

21 december 2012 19:57

i love you♥

 
Ingen bild

johanna

21 december 2012 19:59

hej, du ska bara veta en sak: jag gråter varje dag och blir slagen. snälla!!! kan vi bli bff?

bella fan:)

21 december 2012 20:02

åå stakare jag hoppas att hjälper dig med och att din värd kommer bli mycket bättre och såklart vi kan bli bff:)♥ å du är så gulig:)

 
Ingen bild

en glad johanna

21 december 2012 20:02

DU ÄR DEN ÄNDA SOM ÄLSKAR MIG! en pinsam fråga, ska vi bli tsm? :D♥

bella fan:)

21 december 2012 20:06

har pv men tack ändå för att du älskar mig

 
Ingen bild

Anonym

21 december 2012 21:59

Hej. Jag heter Emma. jag är rik. jag tkr om dig jätte mkt Moa :)

bella fan:)

22 december 2012 09:10

tack:)♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bella fan:) - 26 december 2012 16:26

hej idag åkte vi till farmor och fararfar.först åkte vi till farfar han gav mig hundra kronor och han fick ett julkort från mig vi kancke stanade där i 1 och en halv timma . sedan åkte vi till farmor hon har en hund och en katt hunden heter Gizmo och...

Av bella fan:) - 25 december 2012 15:32

tja jag tänkte säga lite vad jag fick i julkalpp fick 20 stycken så vet inte om jag säger alla så nu kommer det: en locktång,3 olika spryer till håret,3 tröjor,ett belockarmband,jättte mycket smyken,ipad,ipad  ''skal'',en white bord tavla typ en lite...

Av bella fan:) - 24 december 2012 11:30

Av bella fan:) - 24 december 2012 11:19

god jul:) äntligen jul i morse fick jag en eliner(orka stava) den var rätt bra men jag ha lookigt hår och en rööööööööööööddddddd  klänig som är rätt fin:)♥ ett litet inläg men jaja jag tror inte ni tittar på  min blogg på christmas eve!   ...

Av bella fan:) - 23 december 2012 15:35

hej godjul vile bara säga det för vet inte opm jag kommer göra något inlägg i mon för det är ju limksom julafton men jag kan bäreta hu det kommer va så läs noga nu för nu kommmer det:     jag vaknar tidigt och tittar i min julstrumpa jag säger till m...

Presentation


hej välkommna till min bella blogg skriver om typ allt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag göra på bloggen?
 lägga ut bilderfrån julen?
 lägga ut bilder på mig?
 göra en sån där där man får frågor och man svarar?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards